Ancient Rainforest

13 juli 2011 - Prince George, Canada

ik moet halaas opnieuw he hele verhaal tikken want hij heeft het niet gepakt. Zal u iets korter worden. na de boodschappen vampnmorgen op we naar Prince george met een tussenstop in het Ancient Rainforest. Hierop waren we door de vpcampingeigenaren geattendeerd, andrs zou je er npmakkelijk voorbij rijden. het is nl niet lang geleden ntdekt en de paden nog erg ruig en volop in ontwikkeling. We hebben trouwens nu echt geconcludeerd dat de zon ons volgt; onderweg zagen we steeds donkere luchten en wij reden in de zon. Bij het bos aangekomen hadden we iets te hard gereden, want het regende toen we er aankwamen, maar na de lunch in de camoer had de zon ons weer ingehaald en scheen hij weer. De wandeling was fantastisch; vele bomen van 2 meter en de Big tree was 5 meter doorsnee. Deed niet onder voot het tropisch regenwoud in Australie. Terug op de parkeerplaats begon het net te regenen, maar toen konden we precies op de tijd de camper in. Onderweg hebben we de zon weer ingehaald en reden we weer in de zon. onderweg nog teee, zeer schuwe, beren gezien en twee herten. zo schuw dat ze al weg waren gerend voor ik een foto kon maken. In Prince George staan we nu op Blue Cedars Campground. Devkinderen hebben even in het zwembadje gezwommen en daarna hebben we lekkere hotdogs gegeten. Helaas heeft de zon ons nu even verlaten. Hetbis nu 21uur en ik ben net met Ilse samen het office van de camping ingevlucht vanwege het onweer en de enorme regen. Even kijken hoe lang deze grap gaat duren, anders worden we heel nat. Erg schattig, Ilse kwam me halen met een klein parapluutje, maar die gaat ons naar de camper niet droog houden... morgen is het plan naar Smithers te rijden, eens zien hoe ver we komen. Tot de volgende blog!